Mijn Favorieten ( 0 )
Bekijk mijn favorieten!
Sinds 2004 heeft Tekçe Overseas Gayrimenkul AŞ (Tekce Overseas Vastgoed Naamloze Vennootschap) is mogelijk gemaakt door mensen die kansen creëren en omarmen om succes te stimuleren. Onze missie is om mensen in staat te stellen en te stimuleren door hen kansen te bieden om zichzelf te ontwikkelen en meer succes in hun professionele leven te bereiken.
In 2019 hebben we de TEKCE Academy in Göztepe, Istanbul opgericht voor de persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze huidige en toekomstige collega's. Ons doel is om te werken met mensen die dynamisch, innovatief, gepassioneerd en streven naar ontwikkeling.
Of u ervaring heeft in de vastgoedsector is voor ons niet kritisch. De criteria die we zoeken voor werving is dat kandidaten ruimdenkend en goede mensen zijn; vaardig en vloeiend in de taal die zij zullen dienen. De nieuwe medewerkers doorlopen een trainingsprogramma van 6 weken dat wordt beheerd en gecontroleerd door een ervaren instructeur, de heerLevent Bektaş, die de Tekce Academy Manager is.
![]() | ![]() |
Wij zijn van mening dat onze teamgenoten een van onze belangrijkste krachten zijn die ons tot succes bij het realiseren van onze bedrijfsstrategieën en onze doelstellingen leiden. Met de "people-first" -benadering creëren we aangename, dynamische en moderne werkomgevingen voor onze medewerkers met de nodige technologische infrastructuur en apparatuur. We geven altijd prioriteit aan investeren in onze menselijke hulpbronnen en de motivatie van onze collega's op het hoogste niveau houden. Wij geloven dat een dergelijke werkomgeving de loyaliteit en het geluk van werknemers aanzienlijk zal vergroten.
![]() | ![]() |
Onze manier van zakendoen is heel anders dan andere vastgoedbedrijven. De training en ondersteuning die u nodig hebt wanneer u aan het werk gaat, worden vanaf het begin verzorgd door ons ervaren team. Wij zijn bij u en bieden alle professionele ondersteuning en technische hulpmiddelen die nodig zijn om uw carrière tot een succes te maken. Tekce Academy ondersteunt alle medewerkers met een meeslepend trainingsprogramma van 6 weken. Gedurende deze tijd leer je alle vaardigheden die nodig zijn om je carrière succesvol te maken in onroerend goed. U leert de te overwegen punten, de professionele aanpak en hoe we in dit proces totale kwaliteit overdragen aan onze klanten. Bovendien zorgen we er gedurende de dag voor dat u zich zo snel mogelijk aanpast aan het werk met praktische studies.
We zijn altijd op zoek naar geweldige mensen om ons team te versterken. In het toekomstige proces zullen degenen die zijn opgeleid aan de academie vervolgens werken in onze kantoren in Antalya, Istanbul, Trabzon, Bursa en Alanya, evenals in onze nieuwe kantoren in Bodrum, Izmir, Ankara, Izmit, Yalova, Mersin en Fethiye.
> Bekijk onze vacatures.
Let op, ons adres is Merdivenköy Mah. Nur Sok., Business Istanbul, A Blok No: 1A / 410, 34732, Kadıköy, İstanbul
U kunt de volgende transportmethoden gebruiken om ons kantoor achter het hoofdkantoor van ETS Tur te bereiken:
Bus: Afzetten op 229681 gecodeerd IST.MEDENIYET.UNV. het busstation en loop naar Business Istanbul.
Metro: neem de M4; Zet je af bij de metrolijn Kadıköy-Kartal of het metrostation Göztepe, loop naar Business Istanbul.
Marmaray: zet u af bij Ayrılık Çeşmesi, daarna kunt u op de metrolijn Tavşantepe M4 stappen en afzetten op station Göztepe en u neemt afslag 2.
![]() | ![]() |
1e Trainingsprogramma: Makelaar, Operatie Supervisor | 2e Trainingsprogramma: Makelaar, Operatie Supervisor |
![]() | ![]() |
3e Trainingsprogramma: Portfoliobegeleider | 4e Trainingsprogramma: Makelaar, Operatie Supervisor, |
![]() |
5e Trainingsprogramma: Makelaar, Operatie Supervisor |